logo pacombi group

Persbericht – Integratie activiteiten TVD Europe binnen PACOMBI GROUP afgerond

on februari 1, 2016

Beuningen, 1 februari 2016

PACOMBI GROUP integreert de activiteiten van dochteronderneming TVD Europe per 1 februari 2016 volledig in een tweetal andere dochterondernemingen, Depa Disposables en Van der Windt Verpakking. De handelsnaam TVD zal vanaf diezelfde datum niet meer gebruikt worden.

Deze laatste integratiestap is een gevolg van de overname van TVD in mei 2014, waarna een integratieplan stapsgewijs uitgevoerd werd. Na de fysieke overgang van de logistiek en kantoren van TVD in Wijchen naar de PACOMBI locatie in Beuningen volgde de integratie van de softwaresystemen, administratie, inkoop en overige ondersteunende diensten. Klanten van TVD zijn recent geïnformeerd dat zij vanaf 1 februari, afhankelijk van de markt waarin zij actief zijn, beleverd gaan worden door Depa Disposables respectievelijk Van der Windt Verpakking.

Volgens Udo Possel, Sales Director van PACOMBI GROUP, heeft het belang van klanten van TVD in het gehele proces op de eerste plaats gestaan: “we kunnen nu de klanten van TVD volop laten profiteren van het veel bredere assortiment van onze Group, terwijl we de geweldige service van TVD volledig kunnen continueren. Daarnaast zijn we erg blij dat we alle huidige TVD medewerkers voor ons bedrijf hebben kunnen behouden, zij hebben immers TVD tot het succes gemaakt, dat het nu is. Samen zijn wij klaar voor de toekomst”.

Noot voor de redactie:

Neem voor meer informatie contact op met Udo Possel, udo.possel@pacombigroup.com, + 31 (0)6 51 40 15 73.

Bijlage: Persbericht Integratie activiteiten TVD Europe binnen PACOMBI GROUP

maartjePersbericht – Integratie activiteiten TVD Europe binnen PACOMBI GROUP afgerond